Bijna drie weken geleden liet ik jullie weten dat ik een nieuwe foon had besteld. Een gouden KRZR van Motorola, toch wel m'n favoriete mobieltje. Bestelling gedaan, keurig 106 euro via iDeal overgemaakt en dan wachten... En wachten... Toch maar even googelen op Mecero... Oeps!! Had ik dat maar eerder gedaan want de reakties over hun service zijn bedroevend en er wordt zelfs her en der geroepen dat het oplichting betreft. Omdat ik wel steeds mailtjes kreeg over de vertraagde zending, en dat die intussen bij de douane zou staan... dacht ik het nog even aan te zien. Niet meteen het doemscenario over mezelf afroepen, dacht ik nog. Opnieuw kreeg ik vorige week een mailtje dat het nog eens 5 tot 7 werkdagen kon gaan duren en ik een aardigheidje bij mijn bestelling zou ontvangen ter compensatie. Leuk, maar ik begon het steeds minder te geloven, ondanks de excuses met een belofte dat het bedrag wordt teruggestort als ze het niet halen binnen die 7 dagen. Inmiddels ben ik na het lezen van alle negatieve berichten er niet gerust op dat ik het geld nog zal terugzien, dus heb ik ze gemaild over mijn achterdocht. Sindsdien hoor ik niets meer... Het zou voor mij de eerste keer zijn dat ik word opgelicht via internet, al kan het natuurlijk ook nog goedkomen. Toch wil ik alvast mijn verhaal over de ervaring met Mecero melden, want het klopt allemaal niet. Ze hadden bijvoorbeeld al op de site kunnen aangeven dat het toestel niet op voorraad was, dan had ik nog een keus gehad of ik wilde wachten of niet. Maar eerlijk is eerlijk, als men dit toch nog tot een goed einde weet te brengen, zal ik er op deze plaats melding van maken.


Update 25 juni 2010: Vandaag, 7 werkdagen later dan de laatste mail van Mecero, hoor ik dus niets meer! Geen telefoon, geen geld terug, ik denk dat ik nu wel formeel kan vaststel- len dat Mecero mij heeft opgelicht. Zoals zovelen, zoals je hierboven kunt lezen. Dan ga ik nu maar de forums af om er melding van te maken hoe Mecero ook mij heeft belazerd! En als het kan zal ik aangifte gaan doen van deze oplichtingspraktijken door Stef Richter met zijn bedrijf Media Center Rotterdam (Mecero) KvK nummer: 24387875 BTW nummer: NL1750.77.332.B01 www.mecero.nl info@mecero.nl

Update 08-07-2010: Ik heb na lang mailen & aandringen mijn geld teruggestort gekregen.

Mail van Mecero d.d. 13-12-2010:


Tot onze spijt hebben wij inderdaad leveringsproblemen afgelopen zomer gehad door een douane onderzoek van 3 maanden. Nadat al onze producten werden vrijgegeven, was dit voor onze klanten helaas te laat waardoor het aankoopbedrag in de tussentijd reeds was teruggestort.

Aangezien deze kwestie wel is verholpen (zie reacties), zouden wij het erg waarderen als dit bericht werd verwijderd. Wij doen namelijk nu erg ons best om onze klantenservice weer naar het niveau te brengen die onze klanten verdienen.

Wij hopen dat u iets voor ons kunt betekenen.
In ieder geval bedankt voor uw moeite.

Met vriendelijke groeten,

Stef Richter
Media Center Rotterdam



:: bemoeienissen
Nicole op 05 August 2010 - 08:37  §

Nou fijn dat je toch je geld hebt terug gekregen

Erik op 05 August 2010 - 09:25  §

Eerlijk gezegd dacht ik dat ik mijn geld kwijt was. Door behoorlijk stevig te dreigen met aangifte doen en publicaties op internet ging men blijkbaar door de bocht. Blijft natuurlijk allemaal erg dubieus wat dit bedrijf doet. Ik zou er niet opnieuw iets bestellen. Vanmiddag krijg ik gelukkig wel mijn nieuwe foon!!

Marko op 17 September 2010 - 09:42  §

Ik ben ook laast op gelicht door mecero.nl
Ik had een nokia 8800 gold arte bij hun gekocht via ideal 560 euro betaald.

Wat krijg ik. een goedkope imitatie toestel op gestuurd.

op mijn email werd niet gereageerd na veel dreigementen met de politie en zo krijg een een mail terug.

Dat ik de toestel terug moest sturen en dat ik mijn geld terug zou krijgen.

Dat heb ik gelijk gedaan.

Maar tot op heden heb ik nog geen cent gezien.
En ook helemaal geen reactie meer.

Nu ben ik zowel mijn geld als de kapotte imitatie telefoon kwijt.

Dus mensen koop nooit bij mecero.nl want je woord opgelicht.en de politie doet ook niets ze zeggen dat je het maar zelf moet oplossen

Erik op 17 September 2010 - 15:37  §

Fijn dat je het even meldt op onze site. Ik mag dan geluk hebben gehad dat het geld is teruggestort maar er zijn veel gedupeerden, waaronder jij. Hopelijk komt het toch nog goed, anders zou ik hiervan aangifte doen! Succes!

simona op 14 May 2011 - 23:23  §

IK HEB BIJ MECERO.NL DE TOESTEL NOKIA 8800.Afgelopen donderdag 21.04.2011 kreeg ik het pakketje met daarin de toestel aangeleverd. Tot mijn teleurstelling bleek de toestel niet aan mijn verwachtingen te voldoen. Ik wilde mijn simkaart in de toestel stoppen om te kijken hoe het menu er uitzag dus trok ik voorzichtig het plastic van het scherm.

Toen ik mijn simkaart in de toestel had, kon de toestel geen verbinding maken. ik had totaal geen bereik en er stond dat ik een een of ander software moest downloaden .NEP Dus ik was totaal niet tevreden met de toestel en ik wilde het maar al te graag terug sturen. ik probeerde de plastic terug te plakken, maar dat ging niet al te best. Terwijl bij andere plastic beschermers dat wel gaat.

Het zat mij heel erg hoog en ik wilde de toestel absoluut niet hebben, OMDAT HET NEP WAS dus mailde ik naar de site. Als antwoord kreeg ik als de toestel niet is gebruikt dat ik de toestel op mocht sturen. Ik heb de toestel GEEN seconde gebruikt. ik heb enkel mijn simkaart er in gestopt om te kijken hoe het menu eruitzag en daar moest ik het plastic voor weghalen.

Ik heb de toestel aangetekend terug gestuurd op mijn eigen kosten Tot mijn grote schik kreeg ik vervolgens een mail met daarin foto’s van de staat van de telefoon. . Zo had ik het pakketje niet opgestuurd!! Daarbij stond er ook nog eens bij dat ze de telefoon degelijk gebruikt was en dat ze het terug op zouden sturen en ik de kosten er voor moest betalen.

Vandaag 29 april kreeg ik het pakketje op mijn adres opgestuurd en de vraag van TNT of ik de verzendkosten wilde betalen. Ik heb het pakketje geweigerd en de kosten niet betaald.
EEN OLPICHTER..Ik bel hem de hele tijd en hij neemt niet op. Hij wil mijn geld niet terug geven terwijl ik heb hem nooit gebruikt...go hoe kan ik dit laten gebeuren???

carmen op 26 May 2011 - 16:07  §

Slecht, slecht en nog eens slecht. Puur oplichterij die Mecero. Heb een Samsung U700 die los is aan de voorkant. 2x een mail gestuurd en mijn geld teruggevraagd maar niets meer van gehoord. Mocht er iemand aan komen aan de telefoonnummer van Mecero(die volgens mij nergens te vinden is), dan hoor ik het graag.

simona op 27 May 2011 - 19:41  §

Hoi Carmen ...Hier heb je zijn naam en tel nr:
Jos spinhoeven,tel nr 0645046076....maar je kan lang bellen ,hij neemt ze tel niet op.
Ik ben nu bezig met mijn advocaat,zo ver zijn we gekomen.
Let goed op.
Groetjes en veel succes

simona op 27 May 2011 - 19:48  §

Mensen,zie Trustpilot.nl
Hoe is het moegelijk???
Ik laat jullie nog weten hoe verder met mijn advocaat.
Groetjes

simona op 27 May 2011 - 21:04  §

let op met MECERO

vincent op 23 January 2012 - 09:47  §

14-12-2011 een bestelling gedaan bij Mercero voor een Nokia 8850 maar bedacht me en klikte per ongeluk op vooruit betalen kreeg een mail waarin stond bedankt voor uw bestelling dit word na u verzonden zodra de betaling binnen is.
Volgende dag 15-12 werd het bij de buren afgeleverd ik het pakje opgehaald, toch kijken en zag dat het een imitatie was 16-12 mail verstuurd dat ik geen betaling heb gedaan omdat ik van de aankoop afzie maar tot mijn verbazing de Nokia gekregen en dat ik deze terug wil sturen.
Nooit antwoord op gekregen meerdere mails gestuurd met KLACHT!! er boven eindelijk een reactie dat ik hem moet betalen met een vermeerdering van 25euro aan administratie kosten wat ik natuurlijk wijger hun reden is dat ik niet op tijd heb geannuleerd en als ik niet binnen 5 dagen alsnog betaal dan nemen ze rechtelijke stappen.
Kreeg de vraag om nogmaals de annulerings mail te sturen want die hadden ze naar zeggen nooit ontvangen heb dit gedaan nu kan ik de foon opsturen maar moet ook contact opnemen met de deurwaarder over de gemaakte kosten. Nou ik dacht het niet heb ze een mail gestuurd dat ik dit wijger omdat ik ruim op tijd heb geanuleerd en dat ik nu verzend kosten moet betalen wat niet nodig was geweest als ze zich aan hun eigen beleid hadden gehouden, opsturen na betaling.
Ik nog eens de mail gestuurd dat ze het maar oplossen anders zal ik juridische stappen ondernemen en ik ga de foon laten controleren op echtheid want dat ding is zo nep als het maar kan zijn.
De manier waarop je behandeld word is uiterst klantonvriendelijk, ze denken met hun praktijken geld te verdienen nou nou mensen kijk uit bestel er niks groetjes vincent.

wolter op 09 February 2012 - 15:11  §

9januaritelefoon besteld en na3weken zonder accu mailen accu ontvangen en nu is die waardeloos dus geld weg en geen telefoon niemand zou daar iets moeten kopen

wolter op 09 February 2012 - 15:21  §

schadalig dat ze zo met mensen omgaan ík heb een telefoon besteld en die kwam na bijna 4weken maar alleen de bovenkant mailen en ja hoor maandagkwam de rest in elkaar gezet nummers erin en wat denk je telefoon zonder geluid speaker kapot volgens telefoon winkels MAILEN en nu geld weg en geen telefoon heb je teveel geld dan moet je daar bestellen

Ronald op 09 January 2013 - 20:37  §

Ik bestelde eind november 2012 een zwarte nokia 6210 bij de webshop RetroMobile. Heb de telefoon nog steeds niet toegestuurd gekregen en heb inmiddels al meerdere malen contact gezocht met de verkoper. Wel beide keren een reactie gehad: beide met dezelfde boodschap (contact opgenomen met bezorgservice... zo spoedig mogelijk bericht bla bla), wel twee keer verschillende namen eronder. Ik werd argwanend en heb via het KvK nummer geprobeerd wat informatie te krijgen over dit bedrijf en kom nu tot mijn grote spijt hier terecht. MECERO, RETROMOBILE en ook MEDIA CENTRE ROTTERDAM staan geregistreerd onder dit KvK nummer van Stef Richter. Mijn volgende stap is onderzoeken of ik contact kan opnemen met de Kamer van Koophandel om melding te kunnen maken van een frauduleuze ondernemer. Maar intussen ben ik bang dat ik naar mijn mobieltje en mijn centen kan fluiten!

denice1985 op 15 February 2013 - 11:37  §

Beste mensen ik heb dus ook een telefoon van 185 euro besteld en had tijdens het overmaken al een vreemd gevoel.. Later eens zitten googlen (had ik beter eerder kunnen doen stom stom) en kom tot mijn schrik vele gedupeerden tegen. Ik heb contact opgenomen met mijn rechtsbijstand en ga maandag aagiften doen. Ook heb ik net de consuwijzer gebeld en raad iedereen aan deze te bellen en daar een melding van mecero te doen. Als er meerdere meldingen binnenkomen wordt er vanuit de overheid onderzoek gedaan naar dit bedrijf. Willen jullie allemaal bellen? Kleine moeite, gratis nummer: 088 - 070 70 70

henk op 23 February 2013 - 10:18  §

KOOP NIET BIJ Phonespot en/of Mecero in Rotterdam.

Het zijn “bedrijven” die niet doen wat zij beloven. Geven op de website aan dat producten OP VOORRAAD zouden zijn en sturen vervolgens via het verre oosten neptelefoontjes op.

Ik kreeg dus een gebruikte imitatiegsm na ruim 2 maanden thuisbezorgd. Ben ontzettend boos op Phonespot en consorten. Zij willen alleen via postbus 21508 in Rotterdam communiceren, want een telefoonnummer hebben zij niet en de mail wordt niet meer beantwoord!!!!!

Heb inmiddels mijn klachtgemeldbij www.consuwijzer.nl

Wie volgt mij?????? Zij moeten gestopt worden.

Desiree op 23 February 2013 - 17:15  §

Enkele tips om Mecero en Phonespot definitief aan te pakken
http://www.fraudehelpdesk.nl/vraag-en-meldformulier
https://www.klacht.nl/
https://www.mijnpolitie.nl/if.shtml
http://www.belastingdienst.nl/
http://www.consuwijzer.nl/thema/fraude-oplichting-en-oneerlijke-handelspraktijken
http://www.consumentenbond.nl/

Desiree op 12 March 2013 - 15:37  §

OPROEP

Omdat er op Internet zo ontzettend veel klachten zijn over Phonespot en Mecero in Rotterdam van mensen die zijn gedupeerd, heb ik besloten om de krachten te bundelen.

Stuur daarom uw klacht over deze dubieuze webwinkels door naar klachtenbundel@mail.com

Na verzameling van de klachten maken wij een plan om deze webshops aan te pakken.

Alvast dank voor jullie medewerking,
Groeten Desiree

Eric op 18 March 2013 - 20:42  §

Mecero maakt zich schuldig aan OPLICHTING.

Oplichting is een vorm van bedrog, waarbij de dader een ander ontdoet van geld of van waardevolle goederen (artikel 326 van het Nederlandse Wetboek van Strafrecht).

Het is een misdrijf en een kunst tegelijk. Het is een groot risico voor een hoop mensen, maar de vindingrijkheid waarmee oplichters vaak te werk gaan wekt bij sommigen ook bewondering.

KOOP DAAR DUS NIETS!!!!

Fred op 07 April 2013 - 22:15  §

gsm gekocht motorola , snel geleverd dat wel.
Toestel zag netjes eruit wel beetje vettig.
Opladen deed ie niet, accu opgeladen via ander toestel en
na 2 tot 4 uur LEEG.
Na recencies gelezen te hebben besloten geen zaken meer met hun te doen ook niet voor garantie.
Heb zelf het toestel maar opengemaakt en wat ik toen allemaal zag,
vuil etensresten oxidatie en bruine plekken.
Mijn conclusie een tweedehands apparaat dat niet werkt dus ik
mag MECERO daarom gerust oplichters noemen

Gert op 10 April 2013 - 23:55  §

Heb een Siemens besteld voor bijna 300 euro bij Phonespot. Na ruim 2 maanden met een heleboel gezeik met smoesjes over pakketdiensten die zogenaamd niet wilde vervoeren enz lag mij foon in Amsterdam bij de douane. Ik had em in Nederland besteld en zou bezorgd worden met DPD. Moest bijna 100 euro extra kosten betalen om die foon thuis te krijgen. Wat bleek GVD. Het was een namaakfoon. Heb dus bij elkaar 42 procent BTW moeten betalen. Telefoon opgestuurd naar die oplichters maar krijg mijn geld niet terug. Wel een tegoedbon. Wat een klootzakken zijn dat daar want ik kan hun niet bellen en een adres hebben zij niet. Koop daar geen foon aub

De boer op 03 January 2014 - 10:28  §

Vorig jaar in januari een Samsung Galaxy S2 gekocht. In de veronderstelling dat deze nieuw was, maar het bleek een REFURBISHED telefoon te zijn. Ergens in de kleine letters bleek te staan dat deze telefoon refurbished 'kon' zijn. Na een hoop gezeur over in rekening gebrachte douane kosten (deze telefoon bleek rechtstreeks uit Hong Kong te komen), eindelijk met de telefoon aan de slag. Helaas bleek dat deze telefoon niet geüpdatet kon worden, terwijl 5 kennissen met Galaxy S2's dit moeiteloos konden doen via de Samsung website. Nu word ik soms gebeld en kan ik niet opnemen en ook loopt de batterij in 5 uur leeg, zonder deze te gebruiken. Dat niet kunnen opnemen gebeurt alleen zo nu en dan, dus waarschijnlijk zal dit voor moeilijkheden zorgen mbt garantie, bovendien lees ik bij de garantievoorwaarden in de kleine letters dat een GEREVISEERDE telefoon 1 maand garantie heeft, terwijl het voor mij op een spiksplinternieuwe telefoon ging, bij de aankoop stond niet goed aangegeven dat deze refurbished was. Had toen ook nog nooit van die term gehoord........ Toen we vorig jaar zeiden dat we hem dan terug wilden sturen omdat we niet tevreden waren, zouden we met die hoge douanekosten (euro 54,60) en nog andere kosten.. totaal 70 euro, exclusief telefoon, blijven zitten. Dus we zaten in de val.... Nu dit weer. Ze moeten gewoon nieuwe toestellen leveren en niet op zo'n achterbakse manier slechte REFURBISHED toestellen verkopen.
Levering
zeer slecht, telefoon kwam rechtstreek op ons adres vanuit Hongkong en derhalve werden wij met invoerrechten en douanekosten geconfronteerd. Dit was niet aan ons gecommuniceerd.
Aftersales
geen telefoonnummers, trage en onvolledige reacties op mails. etc etc etc

Jack op 15 January 2014 - 21:58  §

Ben laatst nog opgelicht door Mecero,

Heb gedreigd aangifte te doen met een aantal andere gedupeerden bij plaatselijke politie,

Inschrijfgegevens bij de belasting op te vragen,

Contact op te nemen met een groot advocatenkantoor waarbij buitengerechtelijke kosten verhaald gingen worden bij Media Center Rotterdam BV.

Binnen 3 dagen kon mijn verzending die al was gestuur ' op het laatste moment verhinderd worden' en eb mijn geld terug gekregen.

tegn zulke oplichters moet je hard en duidelijk zijn dat je het er niet bij laat zitten en hun ook in de kosten kan laten eindiggen

Jos op 25 February 2014 - 13:45  §

Misleidende webshop, ondeuglijke product, geen eerlijke service

In augustus bestelde ik een blackberry 9360 die toen nog in de winkel verkrijgbaar was. Aangezien de prijs zo goed als de nieuwprijs was en ik verder niets verdachts zag staan, bestelde en betaalde ik de telefoon.

Deze werd binnen de aangegeven termijn geleverd. Maar bleek uit Hong Kong te komen (wat nergens vermeld staat bij het product op de website). En ik kon bovenop de aankoopprijs nog douanekosten betalen. Hiermee oversteeg het zelfs de prijs in de winkels.

Het product leek me wel enigszins verdacht (geen europese adapter, er zat een echte screenprotector ipv de normale folietjes). Ik was enthousiast dat ik de telefoon die ik al lang wilde eindelijk had, dus nam hem in gebruik. Wat ik me al snel beklaagde.

Het opladen verliep al niet ideaal en na enkele uurtjes gebruik valt het toestel uit en is het niet meer aan de praat te krijgen. In de uurtjes dat hij werkte trachtte ik een officiële toepassing van blackberry te installeren, maar dit ging niet (wat me nu ook doet vermoeden dat de software ook niet geheel origineel is).
Het werd er alleen maar verdachter op. Na een imeicheck, blijkt het om een verloren toestel te gaan en niet om een nieuw zoals ik veronderstelde.
Onmiddellijk mail gestuurd naar phonespot dat ik het toestel wel wilde terugsturen, maar dat ik mijn geld terug wilde krijgen. Een vaag antwoord gekregen. En de telefoon toch teruggestuurd.

Mijn eerste reactie was om onmiddellijk met het toestel naar de politie en klacht in te dienen. Maar omdat ik dan mogelijks de termijnen voor retour zou overschrijden, toch niet gedaan en het toestel teruggestuurd.

Eventjes later antwoord dat het toestel hersteld is en dat het aan de lader lag (compleet onwaar aangezien een familielid dezelfde telefoon had en met die adapter konden we ook niet opladen). Phonespot geeft uiteindelijk toe dat het toestel inderdaad niet werkt. Waarom daar niet van in het begin over open zijn?

Terugbetalen doen ze niet aangezien ik het toestel in gebruik heb genomen en dat ik maar had moeten zien dat het een gereviseerd is (en dat is helemaal niet het geval). Maar als een toestel maar enkele uren werkt, kan er niet gesproken worden over een deuglijk product. Een toestel hoort niet, al dan niet gereviseerd, uit te vallen na enkele uren. Nu na enkele maanden weigert phonespot nog steeds mijn geld weer te geven. Enkel eenzelfde toestel wil men wel leveren of een ander. Maar wederom een toestel uit Azië krijgen, nog eens douanekosten betalen en dan weer een niet-werkend krijgen. Ik denk het niet.

Een webwinkel die klanten misleid door informatie op de site te verdoezelen en geen correct werkende producten levert.

Gezien de vele klachten (ik ben sinds mijn probleem beginnen zoeken naar andere ervaringen met phonespot) die verschijnen, is bedrijf wel degelijk op de hoogte zij (via hun leverenciers) geen originele/deuglijke producten verkopen. Intentioneel deze ondeuglijke producten verkopen staat voor mij gelijk aan oplichting.

Zeer ontevreden van phonespot.nl!

John op 26 June 2014 - 22:17  §

Telefoonnummer van Mecero is 0684646664

Wim op 31 July 2014 - 10:54  §

Mecero, phonespot, het is allemaal hetzelfde bedrijf natuurlijk, en het blijft me verbazen dat die gasten al zo lang bezig zijn met hun malafide praktijken en dat niemand er blijkbaar ECHT iets aan KAN (waarschijnlijk wel WIL) doen.
Grijze import vanuit Singapore, vage algemene voorwaarden die je alleen als deskundige (die ik inmiddels helaas wel geworden ben) kunt begrijpen.
volgende halte: FIOD, politie zal niet geïnteresseerd zijn aangezien het op het allemaal op het randje is.
Dus als de FIOD en douane zich er nog eens een paar maanden mee gaan bemoeien zou dat in ieder geval op de juiste plek raken.
Verder begrijp ik niet dat sites als marktplaats, vergelijk.nl, beslist.nl nog steeds fris en vrolijk hun (waarschijnlijk fake) "goede recensies" blijven publiceren. Dus daar ook maar eens mee gemaild, want via dat soort sites worden mecero en phonespot natuurlijk te gemakkelijk gevonden.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...
Iets Vinden?


XOOX.NL Google

laatste 10 bemoeials

Barbara.Kloosterman (Afvallen met pillen):
Hun belangrijkste voordeel is de eigenschappen die beschermen tegen vochtverlies, zel...

Elbert (ZyXEL Online Poort forwarden):
He Twent, Even een vraagje, ik probeer dit in te stellen voor een ip camera, maar ho...

tracy (Goddelijke Fee):
marjan, zou ik je misschien een paar kleine vragen mogen stellen over deze vrouw ivm ...

Rene (ZyXEL Online Poort forwarden):
@Twent: Deze oplossing heeft Erik uiteindelijk ook gekozen en werkt perfect!

Twent (ZyXEL Online Poort forwarden):
Dit lijkt mij geen goede oplossing omdat de server PC nu via elke willekeurige poort ...

Erik (Ongeloofwaardige X-Files ):
Ik moet hem nog gaan kijken maar dat voorspelt niet veel goeds... Gelukkig is the Wal...

Robert (Ongeloofwaardige X-Files ):
De volgende genaamd "trashman" is al niet veel beter,,,,

Marten (Pozzebokken):
Er is een Duitse versie van de Pozzebokken op de markt verschenen. Die Wabobbels !

Marjan (Goddelijke Fee):
Dit wijf spoort van geen kanten!!! Zij heeft mijn moeder gehersenspoeld. Zieke geest!...

Erik (Het Platenpaleis (BNN)):
Jazeker, heel gaaf! We hebben je gemist Rene!!

categorieen


linktips

Klik voor MashUp video's



Klik voor jouw daghoroscoop

RamStierTweelingenKreeft

LeeuwMaagdWeegschaalSchorpioen

BoogschutterSteenbokWatermanVissen



Trek een tarotkaart
Wat heeft de tarot jou
vandaag te bieden? Klik
op de kaart voor jouw
kaart van de dag.






Klik hier voor de buienradar



En hier voor blikseminslagen



Actieve orkanen vind je hier:





Hulpdiensten afluisteren:




archief

MaDiWoDoVrZaZo
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31