Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Muziek 28-07-2004 23:57:10

Muziekkwis

Leuke muziekkwis waarbij je aan de hand van getekende figuurtjes moet raden om wie het gaat. Ik ben er nog niet zo heel goed in, 1710 punten bij de eerste keer proberen. Maar wie de neuk moeten deze mannetjes voorstellen?
WIE?WIE?
via
:: bemoeienissen
izzy op 29 Juli 2004 - 00:38  §

Die eerste is Eminem...
De tweede ben ik nog niet uit...

1990 punten trouwens ;-)

René op 29 Juli 2004 - 01:08  §

Aha, dat verklaart een hoop. Het is alleen niet zo spannend meer als je het voor de 2e keer speelt.

Serge op 29 Juli 2004 - 08:52  §

Die tweede is ene Har Mar Superstar. Schijnt enige bekendheid te hebben in Engeland, ik zie hem tenminste geregeld opduiken in de Q.

René op 29 Juli 2004 - 10:32  §

Never heard of.

Michiel op 30 Juli 2004 - 10:46  §

De tweede lijkt mij meer die oude pornoster, ben alleen zijn naam kwijt... Is de bekdnste mannelijke pornoster... toch.. ????

René op 30 Juli 2004 - 10:53  §

Ah, je bedoelt Ron jeremy (jaja ik ken ze allemaal <img src=)' class="inline-block align-middle" />, daar lijkt ie inderdaad verdacht veel op. Alleen zingt hij niet... Het is blijkbaar toch Har Mar Superstar. Zie de gelijkenis.

Ron JeremyHar Mar Superstar

gwenny op 24 November 2007 - 15:53  §

cisco adler?

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...