Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Muziek 05-09-2004 03:39:03

Schande

Eric PrydzDat doe je toch niet? Hoe durven ze? Dat juweeltje van Steve Winwood - Valerie ge(mis)bruiken voor een 10 in een dozijn houseplaat. Hup, in de 'overige' categorie, die wordt hier thuis dus niet gedraaid!

Overigens is de video wel 'lekker' ;) (scroll bij news naar '28th Aug 04')

Na het zien van die video moest ik ineens weer aan die commercial denken waarin dat ventje centraal staat die op ballet zit, terwijl zijn vrienden daar maar niets van snappen......
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...