Muziek
05-09-2004 03:39:03
Schande
Dat doe je toch niet? Hoe durven ze? Dat juweeltje van Steve Winwood - Valerie ge(mis)bruiken voor een 10 in een dozijn houseplaat. Hup, in de 'overige' categorie, die wordt hier thuis dus niet gedraaid!Overigens is de video wel 'lekker'
Na het zien van die video moest ik ineens weer aan die commercial denken waarin dat ventje centraal staat die op ballet zit, terwijl zijn vrienden daar maar niets van snappen......