Web-Log
12-09-2004 23:36:17
Feestjes
Ik bedenk me eigenlijk net dat het gisteren wel een hele unieke dag op XOOX.NL was; geen enkele posting! Dat was de eerste dag sinds 1 januari 2004, de dag dat we begonnen. Natuurlijk ben ik voor 100% schuldig. Erik is druk met zijn verhuizing, heeft zijn computer ingepakt en wacht op een aansluiting op zijn nieuwe adres. Nou post ik normaal gesporken toch al niet zo heel veel, ik hou me meer bezig met de werking van de site/server, maar had me eigenlijk wel voorgenomen om iedere dag wat te plaatsen tot Erik weer terug zou zijn. Laat ik dat op de eerste dag al niet hebben kunnen waarmaken
Ik had er dan ook mijn redenen voor; Mijn schoonmoeder is gisteren 60 geworden en daarom had ze gistermiddag haar kinderen en kleinkinderen uitgenodigd om wat te gaan drinken en eten bij Snitzelhuis Kakelbont alwaar wij ons prima vermaakt hebben tot een uurtje of 8.


Toen we thuiskwamen konden we gelijk door naar de overbuurtjes, die hun verjaardagen gezamelijk vierden. Erg gezellig feestje dat doorging tot in de late uurtjes. En daarna was het alweer zondag en was ik dus te laat om nog wat te posten, wat me waarschijnlijk ook niet eens meer gelukt was
Ik had er dan ook mijn redenen voor; Mijn schoonmoeder is gisteren 60 geworden en daarom had ze gistermiddag haar kinderen en kleinkinderen uitgenodigd om wat te gaan drinken en eten bij Snitzelhuis Kakelbont alwaar wij ons prima vermaakt hebben tot een uurtje of 8.


Toen we thuiskwamen konden we gelijk door naar de overbuurtjes, die hun verjaardagen gezamelijk vierden. Erg gezellig feestje dat doorging tot in de late uurtjes. En daarna was het alweer zondag en was ik dus te laat om nog wat te posten, wat me waarschijnlijk ook niet eens meer gelukt was