Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

:: bemoeienissen
Erik op 26 September 2004 - 11:17  §

Ach, Anton is een beetje over-emotioneel en kan beter gaan dansen. En Sanne: "Power to the King Kong hè!!"

René op 26 September 2004 - 14:01  §

Dus jij kent ze ook bij naam? :?

Erik op 26 September 2004 - 16:12  §

Een video kun je gelukkig even terugspoelen :)

Sanne op 25 Maart 2005 - 13:44  §

Power tot the King Kong :evil:

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...