Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Muziek 28-09-2004 12:34:42

Raadplaatje

Nou ben ik benieuwd of jullie nog wel weten wie deze zangeres is, ik wist hem nl op een site (waar ik later ook de link naartoe zal leggen) goed te raden terwijl er al zo'n 30 foute antwoorden waren gegeven.
Wie o wie is dit?

Update: Het was blijkbaar echt moeilijk, ook de radio-freaks die XOOX.NL bezoeken wisten het niet. Het gaat hier om Annabella Lwin van de groep Bow Wow Wow, bekend van o.a. 'Do you wanna hold me'. WMD heeft het geraden maar dat was dan ook niet zo moeilijk, hij zag het nl. op Drijfzand waar ze vaker van dit soort raadplaatjes hebben.
:: bemoeienissen
Petra op 28 September 2004 - 14:02  §

Gokje....Laura Pausini ??

wim op 28 September 2004 - 14:03  §

Taffy van midnight radio?

René op 28 September 2004 - 14:10  §

Goh Wim, daar roep je een naam. Ik zou echt niet meer weten hoe dat nummer klinkt maar vaag zegt het me nog wel wat. Ze is het niet, ik heb wel een foto van haar opgezocht.

René op 28 September 2004 - 14:11  §

En ook Petra; helaas :(

buxx op 28 September 2004 - 15:06  §

Denk niet dat ik van de muziek hou die deze vrouw uitkraamt.

René op 28 September 2004 - 15:35  §

Tja, ik weet niet van welke muziek jij houdt??

wim op 28 September 2004 - 15:37  §

Taffy. Een oude italo dance classic.

René op 28 September 2004 - 15:43  §

Ik ga um gelijk kazaa'en :)

Mark op 28 September 2004 - 16:42  §

Monique Kleman van een Lois Lane die een foute imitatie doet van Nina Hagen :lol:

René op 28 September 2004 - 16:54  §

Hij is blijkbaar echt moeilijk, terwijl de nummers die ze maakte echt wel bekend zijn (althans, zeker 1).

Petra op 28 September 2004 - 18:13  §

Geef 's een hint dan...

T-Bone op 28 September 2004 - 18:43  §

Alisha?

Gerben op 28 September 2004 - 19:52  §

Ehm, 'k dacht toch echt Tia Carrera...
:P :neutral:

Patrick op 28 September 2004 - 19:55  §

Ik denk dat het Sabrina is met haar boys :-)

René op 28 September 2004 - 19:56  §

Ok, als je haar naam niet weet is niet zo erg, ze zit/zat nl in een groep en met die groep scoorde ze de hits.

Erik op 28 September 2004 - 20:13  §

La Brard ??

WMD op 29 September 2004 - 01:46  §

Kan niet missen: Annabella Lwin met knijters van hits als: "I want Candy" (Later nog slecht nagedaan door Aaron Carter, broertje van) en "Do you wanna hold me" (who-ho-ho... kent u hem nog?)
Deze foto stond natuurlijk ook al op Drijfzand waar jouw goede antwoord trouwens ook als stond...

René op 29 September 2004 - 08:21  §

Inderdaad, dan is het ook niet meer zo moeilijk. Je bent alleen nog vergeten erbij te vermelden dat ze in de groep Bow Wow Wow zong.

wim op 29 September 2004 - 11:54  §

Dacht dat die blond was.....

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...