Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Muziek 21-01-2004 09:10:40

Favo-uit-de-kast-CD

Lighthouse FamilyTja, en dan kom je deze weer eens tegen: Lighthouse Family - Postcards From Heaven. Sommigen beweren dat de zanger niet mooi zingt, maar ik vond het een heerlijke CD. Het speciale stemgeluid en de easy muziek vind ik helemaal kloppen.
:arrow: Favo-tracks: Raincloud / Let It All Change / Postcard From Heaven / High.
:: bemoeienissen
Frank op 21 Januari 2004 - 11:24  §

Ah ze hebben toch ooit een hit gehad? Staat me iets van bij dat die toch wel erg lekker klonk.

René op 21 Januari 2004 - 11:33  §

Dat was High en met Lifted hadden ze ook een hitje.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...