Esyba Afval Race [20]

De Esyba Afval Race is volbracht!! Het resultaat is bedroefend, vandaar dat ik meteen de brief heb gepost waarin ik vraag om mijn geld terug te storten. Ik ben heel benieuwd of dat ook werkelijk zonder veel gedoe gaat gebeuren. Zodra er nieuws is hoor je dat natuurlijk meteen!