Web-Log
19-10-2004 21:10:31
Boris kan wel gaan...


Aangezien binnen 5 dagen al 51 stemmen zijn uitgebracht, lijkt het intussen helder hoe de be- zoekers van xoox denken over Boris. Slechts 22% is enthousiast terwijl de overgrote meerder- heid hem geen lange carrière toedicht of hem zelfs als een arrogante klootzak maar liever ziet oprotten. What can I say: I love the xoox-visitors !! Graag weer uw aandacht voor de nieuwe poll.