Web-Log
09-11-2004 20:28:45
Uitslag Poll


Gelukkig is het overgrote merendeel van de 45 stemmen enthousiast over deze nieuwe maat- regel. Persoonlijk ben ik ook helemaal voor deze manier van identificatie en ik denk dat het zeker een preventieve werking zal hebben. Toch heeft het mij wel verrast dat 64% er helemaal geen problemen mee zegt te hebben. Helemaal niemand vindt het te ver gaan. Ik had meer verzet verwacht. Iedereen bedankt voor het uitbrengen van je stem. Er is weer een nieuwe poll.