Muziek
18-11-2004 20:09:49
Kadootje
Dit is S.B.B.L. met de 'Purple Mix'. Om je geheugen een beetje op te frissen; Dit waren allemaal nummers van Prince of van zangeressen uit de stal van Prince (Appolonia 6, Sheila E, Vanity 6 enz.) maar dan door anderen ingezongen. S.B.B.L. staat voor Sander Bos & Ben Liebrand. Eigenlijk was het gewoon een slechte plaat en is daarom ook niet verder gekomen dan een tipparade notering in 1985. Een onbekende plaat dus.Wat het nummer juist wel bijzonder maakt zijn de laatste 7 seconden. Jeroen van Inkel maakte daar nl. een jingle van en die heeft hij heel erg vaak gebruikt in zijn radio-shows eind jaren 80/begin jaren 90.
Exclusief voor de XOOX.NL bezoekers is deze jingle hier nu te downloaden, alsjeblieft en veel plezier ermee!