Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 24-01-2004 15:44:01

Poll

Ik was al een tijdje bezig om de poll pagina online te krijgen. Daar gebruikte ik een heel mooi scriptje voor van proxy2.de. Nou kwam ik erachter, terwijl ik nog met 1 laatste probleempje zat, dat er nogal wat Security Issues aan dit script zaten, balen :( Ik moet dus op zoek naar wat anders en kan het hele configuratie proces weer van voor af aan beginnen. Weet iemand nog een goed script die meerdere polls ondersteunt, een goeie admin pagina heeft, goeie help functies en eventueel ook de mogelijkheid voor commentaar bij iedere poll. Het moet php/mysql ondersteunen en natuurlijk gratis zijn. Ik ben benieuwd.
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...