Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 17-12-2004 11:40:59

Kerst Aktie



"Laat je ballen zien..."



Leuke aktie van Aad Meijer
om je boom te exhibitioneren
op internet. Ik ga er zeker ook
mijn kerstboom vandaag nog
toevoegen aan zijn showroom.

Wie volgt?
:: bemoeienissen
Erik op 19 December 2004 - 15:33  §

Mijn boom staat er bij! :-)

peaceman op 21 December 2004 - 22:04  §

Ware grootte ? ;-)

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...