Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

:: bemoeienissen
Eljo Blogt? op 21 December 2004 - 13:57  §

Fun, maar wat houd de "Actie" nu in?

Erik op 21 December 2004 - 19:02  §

Ik wil jullie wel eens zien met een mooie kerstmuts op, meer niet :-)

Arvid op 22 December 2004 - 00:03  §

Kijk hier maar:
- [www.moblog.nl] /> - [www.moblog.nl]

Erik op 22 December 2004 - 00:22  §

Thanx Arvid, je staat erbij :-)

bert op 22 December 2004 - 11:05  §

:lol:
die stond er al een tijdje....

bert op 22 December 2004 - 11:09  §

[members.home.nl]

Erik op 22 December 2004 - 20:46  §

Hij staat erbij Bert, bedankt!

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...