Web-Log
24-12-2004 23:12:35
Eljo gestopt ?!
Met enige verbijstering lees ik net het bericht op de weblog van Eljo dat hij ermee gestopt zou zijn. Is het een grap, een schreeuw om aandacht, of komt het bloggen gewoon even niet uit met de Kerstdagen??? Of is het een zeer verrassend voornemen voor het nieuwe jaar????
We blijven met veel vragen achter, dus Eljo: geef ons een verkla- ring, een uitleg, een reden... Je kunt niet zomaar verdwijnen man!
Update 25-12: Eljo legt uit waarom... (klik op afbeelding)