Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 29-12-2004 04:28:37

Klaar!

Ok, hij staat er. Er moet nog het 1 en ander gebeuren maar in grote lijnen draait ie weer. Ik heb het idee dat het toch wel een stuk sneller is geworden of vergis ik me nu?
Oude situatieNieuwe situatie
Oude situatie                                                                      Nieuwe situatie
En als je je afvraagt wat die oude monitor daar nog steeds doet; die gebruik ik toch niet (behalve bij dit soort acties), ik zou daarom niet weten waarom ik daar dan een nieuwe neer zou moeten zetten.
:: bemoeienissen
Erik op 29 December 2004 - 11:00  §

Ik merk inderdaad dat het een stuk sneller werkt! Gefeliciteerd met deze succesvolle actie!!

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...