Web-Log
29-12-2004 04:28:37
Klaar!


Oude situatie Nieuwe situatie
En als je je afvraagt wat die oude monitor daar nog steeds doet; die gebruik ik toch niet (behalve bij dit soort acties), ik zou daarom niet weten waarom ik daar dan een nieuwe neer zou moeten zetten.