Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 26-01-2004 16:31:43

Ge-wel-dig dit!

QuizzIzzy, Tante Neel, en Reneé zijn eruit. Uit fragment 15 van de intro-quizz. Leuk om te zien wat zo'n Quizz allemaal teweeg brengt. Op hun website hebben ze hier al menig logje aan besteed, hebben veel, heel veel cd's afgeluisterd en zijn bijna niet aan slapen toegekomen. Alleen om dat ene nummer te vinden. Op de website van Madd is een complete discussie ontstaan waar nu al meer dan 120 reacties in geplaatst zijn!


Laten we afspreken dat we deze discussie de volgende keer hier op XOOX.NL gaan houden, ok?


Tante Neel stuurde me een Word documentje van 21! kantjes met daarin de log van de MSN gesprekken die ze vannacht voerde, ze hebben zelfs ge-sms't met 3FM dj's en mail gestuurd naar Michiel. Het uiteindelijke antwoord kwam niet van hun maar nadat ik wat aanwijzingen had gegeven van Renée. Die kreeg daarvoor dan ook een standbeeld.

Wat wel lullig is, is dat nummer 15 waarschijnlijk nooit in een hitlijst heeft gestaan, wat ik in de begeleidende tekst van de quizz wel beweerde.

Izzy, je beweerde dat alleen nr 15 problemen gaf maar nu ik je lijstje heb kan ik niet anders concluderen dat je ze nog niet allemaal goed hebt, 15 overigens wel maar daar twijfelde je waarschijnlijk ook niet meer aan.
:: bemoeienissen
Gregz op 26 Januari 2004 - 19:08  §

wooohoooo you go girls!

Erik op 26 Januari 2004 - 19:16  §

Hou je de boel wel onder controle René? Die Neel weet van geen ophouden !!

tante neel op 26 Januari 2004 - 19:21  §

En dat is jullie schuld! :P

Renée op 26 Januari 2004 - 19:26  §

Ik wil NU een hint....

please???

Erik op 26 Januari 2004 - 19:28  §

Het was toch therapeutisch allemaal???

ReNEEL op 26 Januari 2004 - 19:32  §

Therapie moet je volhouden toch?

René op 26 Januari 2004 - 21:12  §

Moet ik nog steeds een hint geven? Izzy heeft voor de 2e keer ingestuurd en nu goed.

ReNEEL op 26 Januari 2004 - 21:15  §

nee we hebben het nu echt.... en we gaan alvast voorslapen voor de volgende kwis... Over 2 weken?

René op 26 Januari 2004 - 21:16  §

Misschien volgende week al.

Izzy op 26 Januari 2004 - 21:19  §

*zucht*

Ik ga alvast in mijn agenda zetten dat ik over twee weken 's ochtends vrij moet hebben ;-)

Izzy op 26 Januari 2004 - 21:19  §

ow... VOLGENDE week al!

Gregz op 26 Januari 2004 - 21:22  §

Vroeg naar bed moet jij!

Izzy op 26 Januari 2004 - 21:23  §

Maar ik heb vannacht goed geslapen... Eindelijk weer sinds dagen ;-)

Renée op 26 Januari 2004 - 21:30  §

Slapen?? 's ochtends vooral...

;)

Michiel Veenstra op 27 Januari 2004 - 04:50  §

Het is weer dinsdag
Leuk om te zien dat de intro-quiz op [Xoox.nl] behoorlijk populiar is. Ik kan in ieder geval al niet wachten op de volgende editie Erik & René!...

Lees deze trackback verder op Michiel Veenstra

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...