Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 02-01-2005 03:05:30

Styles

Voor degenen die het nog niet opgevallen was; In de rechterkolom vind je de sectie 'style'. Het is nu mogelijk om zelf de layout te kiezen die jij het leukst vind. De standaard style is de layout zoals we die nu gebruiken (met het microfoon logo), de pickup en luidspreker style zijn respectievelijk de eerste en tweede layout die wij op deze site hebben gebruikt. Als je de keuze hebt gemaakt wordt dit in een cookie opgeslagen en bij een volgend bezoek weer gebruikt.
:: bemoeienissen
Erik op 02 Januari 2005 - 08:13  §

Het was weer laat vannacht.... :-)

René op 02 Januari 2005 - 08:37  §

Hoe weet jij dat? :)

Erik op 02 Januari 2005 - 09:30  §

Ik denk dat jij niet vooruit dateert, dus je zal wel echt deze entry om 03:05 uur hebben gepost...

René op 02 Januari 2005 - 11:02  §

Je hebt gelijk....

Erik op 02 Januari 2005 - 11:04  §

;-)

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...