Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 08-01-2005 18:47:12

Stokje

Ah, een stokje en wel 1 van oud Twickelstad FM collega Wim van Laar. Daar gaat ie:

1. Wat is de totale grootte aan muziekbestanden op je computer?
  • 56,1GB. (Dat moest ik even uitrekenen omdat het nogal verspreidt staat over meerder schijven.)
2. Wat is je laatst gekochte cd?
  • Koop ik cd's dan? Het is in ieder geval alweer een hele tijd geleden, volgens mij was dat 'Now, that's what I call music' deel 43 voor 1 Euro in de uitverkoopbak van de Kwantum (zonder hoesje overigens).
3. Wat is letterlijk het laatst geluisterde nr voor je dit bericht las?
  • Op dit moment draait mijn non-stop muziek systeem Marco Borsato met Wat is mijn hart
4. Geef 4 nrs door die je heel vaak luistert of die veel voor je betekenen.
  • Dat wisselt van dag tot dag, ik neem er 4 uit mijn favorieten (en ik heb nogal wat favorieten):
    • Tina Turner - Foreign Affair
    • Double - Captain of her heart
    • The Raiders of the last Corvette - My way home
    • Scritti Politti - Wood Beez (Pray like Aretha Franklin)
    • The The - Uncertain smile
5. Aan welke 4 (of 3) personen geef jij het stokje door en waarom?
  • Eigenlijk ben ik niet zo van de stokjes en zat even te twijfelen om hem hier te laten stoppen. Ook heb ik het stokje al bij heel wat loggers zien langskomen, ik geef hem toch maar door en hoop dat de volgende 3 hem nog niet hebben gehad: Erik, Tante Neel en T-Bone. Allemaal ook grote muziekliefhebbers, veel plezier ermee.
Update: Ik had er 5 platen ipv 4 neergezet...
:: bemoeienissen
Erik op 09 Januari 2005 - 00:06  §

Dat zijn 5 favoriete platen hoor René.... :-D

René op 09 Januari 2005 - 00:22  §

Oh ja... dan haal ik nr 3 eruit.

Tante Neel op 09 Januari 2005 - 12:54  §

Ik heb m al gehad. Maar omdat ik net een andere stok op mijn log had staan heb ik m in de replies van de geeftser beantwoord....
[dutchmamma.web-log.nl]

wim op 10 Januari 2005 - 09:51  §

Srry Rene :lol:
ik moet zeggen dat het mij ook een beetje aan energie ontbreekt om er een fijn stokkie van te maken

stefan op 25 Februari 2005 - 16:47  §

The Raiders. Lang geleden. Wel erg mooi en gaaf nummer.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...