Web-Log
08-01-2005 19:03:50
Tegeltjes
Onze "weblog-buurvrouw" Tante Neel heeft haar lay-out trouwens ook nogal drastisch veranderd! De ooit zo warme tinten hebben plaatsgemaakt voor oer-Hollandse muurtegeltjes in keihard Delfts- blauw. Ik weet niet hoe Neel in een nogal 'over de top' chauvinis- tische mood terecht is gekomen, want zelfs de tulpen uit Amsterdam zijn in haar weblog verwerkt.Mooi blauw is niet lelijk... maar die barst in 'onze' tegel... hmmm...