Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 21-01-2005 14:09:04

Functioneel

Ik ben vandaag even weer aan het sleutelen geweest aan de weblog. Sinds een paar maand was het mogelijk wanneer je je bemoeide met een artikel aan te geven dat je mail wilde ontvangen wanneer anderen zich er ook mee gingen bemoeien. Een handige functie (dat zou ik zelf ook handig vinden als ik op andere weblogs reageer). Echter we kregen steeds vaker mail dat mensen geen mail meer wilden ontvangen van bepaalde logs en uitschrijven kon je niet. KON... nu kan dat dus wel. Ook is het nu mogelijk om je voor deze service aan te melden ook als je er zelf niet mee bemoeit.

Verder werd er de laatste dagen steeds meer spam verstuurd naar ons reactiedinges dus heb ik gelijk ook daar wat aan gedaan. We kunnen nu weer een aantal weken verder.
:: bemoeienissen
Erik op 21 Januari 2005 - 14:55  §

MOOI !!

Morpurgo.tk? op 21 Januari 2005 - 21:39  §

Zeker mooi

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...