Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

:: bemoeienissen
René op 02 Februari 2005 - 17:05  §

Maar waarvoor heb ik nu gestemd dan?

Erik op 02 Februari 2005 - 20:14  §

Om op de frontpage te blijven/komen van [jouwnieuws.nl] volgens mij... Zie deze lijst. Dan even kijken bij Blog. We staan op dit moment bovenaan, niet zo belangrijk, wel leuk!

Morpurgo.nl op 02 Februari 2005 - 23:49  §

Gek eigenlijk, ik sta net onder jullie maar niet op de frontpage :(

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...