Web-Log
30-01-2004 20:22:16
Radio Veronica




Omdat ik vanavond bij Michiel Veenstra las dat de luistercijfers van Curry & Crew deze week op prettige wijze zijn gestegen, kan ik het niet laten om een paar mooie plaatjes van de Radio Veronica Studio te plaatsen. Samen met xoox-collega René was ik op 29 december 2003 aanwezig bij zijn uitzending. Dat doen we dus gráág nog een keertje over! Michiel, gefeliciteerd met je fijne luistercijfers, keep up the good work!! We horen het wel als we je weer eens kunnen komen lastigvallen in de nacht..... (uuhhh, kreeg je nou één euro per luisteraar??)