Web-Log
19-02-2005 01:21:57
Chatten
Ik zit eraan te denken om een Chatbox toe te voegen aan onze site. Nu ben ik zelf helemaal geen chatter en zou het dan ook puur voor de bexooxers doen maar zitten jullie daar eigenlijk wel op te wachten????