Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 19-02-2005 01:21:57

Chatten

Ik zit eraan te denken om een Chatbox toe te voegen aan onze site. Nu ben ik zelf helemaal geen chatter en zou het dan ook puur voor de bexooxers doen maar zitten jullie daar eigenlijk wel op te wachten????
:: bemoeienissen
Arno op 19 Februari 2005 - 04:59  §

Nope, ik niet....

buxx op 19 Februari 2005 - 11:41  §

Ik niet hoor.
ICQ will do.

Helene op 19 Februari 2005 - 11:47  §

Ik heb msn :-).

Morpurgo.nl op 19 Februari 2005 - 22:40  §

Nee ik zit er niet op te wachten. Je hebt chatters en loggers en ik ben geen chatter.

Slimpie op 20 Februari 2005 - 16:47  §

Doe maar niet...straks zit ik er nog vaker achter dan jij!

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...