Voorgeneemt

Een tijdje terug, zo vlak voor de jaarwisseling in de tijd van de goede voornemens, ging plot- seling het scherm van de weblog van Eljo (Morpurgo) op zwart. Het was een poosje rustig op zijn site begin januari 2005. Toen kwam er een nieuwe lay-out, allerlei kolommen met links en besprekingen van films en games. Ik krijg de indruk dat er maar weinig is terechtgekomen van zijn goede voornemens. Eljo, ik hoop dat je niet doordraaft. Hopelijk heb je er nu een goede balans in gevonden. Want we willen natuurlijk niet opnieuw een Blog in Black ! Kappisch !!