Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 01-03-2005 16:18:22

Intro-Quizz

De Intro-Quizz van februari heeft een record aantal inzendingen opgeleverd. Maar liefst 27 mensen hebben meegedaan en ik heb nog niet eens een herinneringsmailtje verstuurd dat er weer een nieuwe online stond, daarom mis ik wel een aantal namen van mensen die eerder altijd wel meededen. Daar staat tegenover dat we er ook een hoop nieuwe kandidaten bij hebben gekregen. Dit is de top 5 van februari:


Allemaal weer gefeliciteerd! al is het niet zo'n hele grote verassing voor deze personen aangezien je nu de steeds de huidige stand kunt volgen aan de rechterkant op de Quizz-pagina.

Voor deze maand staat de nieuwe Intro-Quizz online, dit keer zonder thema, gewoon 15 willekeurige fragmenten van platen die ooit in de top 40/50/100 hebben gestaan. Succes ermee!
:: bemoeienissen
MusicFreak op 02 Maart 2005 - 09:05  §

U heeft het dit keer weer even iets moeilijker gemaakt ;-) ... nog 3 te gaan .... Maar wel weer een leuke muzikale uitdaging maar wel frustrerend dat je er 2 wel weet ... ligt op het puntje van de tong ... maar het kwartje valt nog niet ... Who knows ... hoezo ongeduldig ;-)

wim op 02 Maart 2005 - 10:40  §

Jullie letten natuurlijk ook op de juiste zpelling :lol:
volgende keer beter!!

René op 02 Maart 2005 - 10:48  §

@MusicFreak: Laten we wel wezen, de vorige keer was die gewoon te makkelijk..... toch?

@Wim: Nee hoor, da's wel het laatste waar ik naar kijk. Ik kijk gewoon of de persoon weet wie het zijn en welke titel, dat hoeft niet compleet te zijn als het maar duidelijk is. Neemt niet weg dat ik wel fouten kan maken, dus als jij denkt dat jij er meer goed hoort te hebben dan hoor ik dat graag!

wim op 03 Maart 2005 - 09:50  §

nee, ik kwam niet aan 15.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...