Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 10-03-2005 10:33:42

Hackers

Het forum van B2 (De weblogsoftware waar wij bij XOOX.nl gebruik van maken) is sinds gisteren gehacked. XP0Z3|) BY XP0Z10/\/ en Y0U\/3 0FF1C14LLY B33/\/ XP0Z3|) staat er nu boven (Exposed by Exposion, You've officially been exposed). Da's fijn...not :evil:.

Of het iets te maken heeft met de bug die vorig jaar december in de forum software ontdekt werd, weet ik niet. Feit is dat alle berichten weg zijn en aangezien de ontwikkeling van B2 al een paar maand geleden gestopt is ben ik bang dat er ook geen backup is. Da's erg jammer aangezien er een schat aan info terug te vinden was. De scriptkiddies hebben het weer voor elkaar, de eikels.
:: bemoeienissen
Morpurgo.nl op 11 Maart 2005 - 20:34  §

Oh lekker, open ik net een forum bij hun is het al weer verloot? :sad:

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...