Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 22-03-2005 08:04:18

Pivot & Trackback

Ik gebruik geen Pivot software voor dit weblog, toch is Bob van plan om de Trackback functie uit Pivot te halen. Lijkt me geen goed plan (voor het geval ik misschien ooit ook over mocht gaan). Vandaar deze 20e trackback!

Voor degene die geen flauw benul heeft waar dit over gaat; Je mag dit bericht negeren :)
:: bemoeienissen
Morpurgo.nl op 22 Maart 2005 - 20:38  §

We zijn er en al gebruik jij het niet toch bedankt ;-)

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...