Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

:: bemoeienissen
Eljo blogt? @ the blogspot op 01 Februari 2004 - 21:26  §

We?

René op 01 Februari 2004 - 22:43  §

Ja

Erik op 01 Februari 2004 - 23:00  §

Feestje! De cijfers zijn goed!!

Renée op 01 Februari 2004 - 23:00  §

Gefeliciteerd! Keep up the good work!

En ja... ik lust wel wel een puntje of 2... (ipv sigaret) ;)

Tante Neel op 02 Februari 2004 - 01:01  §

euh...volgens de klok is het maandag :P
GEFELICITAART!
Is wel een leuke prijs voor de quizz....taart ;)

René op 02 Februari 2004 - 10:03  §

@Renée: Van mij krijg je er 2, kun je ook veel beter doen ipv een sigaret. :idea:
@Neel: De quizz staat er nu toch :) En zo’n taart als prijs is idd wel een goed idee. Ik zal eens kijken of we er een sponsor voor kunnen vinden.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...