Web-Log
01-02-2004 20:24:02
Verjaardag
Hey, we bestaan vandaag 1 maand. Hiep hiep hoera! Wie wil er taart? De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.
Hey, we bestaan vandaag 1 maand. Hiep hiep hoera! Wie wil er taart? Gefeliciteerd! Keep up the good work!
En ja... ik lust wel wel een puntje of 2... (ipv sigaret) ![]()
euh...volgens de klok is het maandag 
GEFELICITAART!
Is wel een leuke prijs voor de quizz....taart ![]()
@Renée: Van mij krijg je er 2, kun je ook veel beter doen ipv een sigaret. ![]()
@Neel: De quizz staat er nu toch
En zo’n taart als prijs is idd wel een goed idee. Ik zal eens kijken of we er een sponsor voor kunnen vinden.