Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 29-03-2005 21:26:37

Uitslag Poll

Poll Results
Uitslag Poll: Griepgolf in Nederland:


Poll Image


Hoewel 39% van de bezoekers nog geen griepklachten zegt te hebben gehad, blijft er toch een grote meerderheid die de griep wél heeft gehad, danwel griep had ten tijde van het stemmen op de poll. Een groep van 22% zegt zich niet lekker te voelen ten tijde van het stemmen, maar dat kan natuurlijk allerlei oorzaken hebben zoals een slechte reactie op een avondje doorzak- ken of een salmonella kipkluifje. Duidelijk is wel dat er velen geveld zijn (geweest) door de griep. Iedereen die nog ziek is: beterschap! De rest natuurlijk weer hartelijk bedankt voor het uitbrengen van je stem. En er is natuurlijk ook weer een hele fijne nieuwe poll beschikbaar!
:: bemoeienissen
Madd op 29 Maart 2005 - 22:41  §

En als je niet gaat?!

Erik op 29 Maart 2005 - 22:57  §

Sorry, ja die zal ik ff toevoegen :-?

Madd op 30 Maart 2005 - 07:54  §

Dank!

;-)

tante neel op 30 Maart 2005 - 19:48  §

poll weg... heb ik griep...

Erik op 30 Maart 2005 - 19:58  §

Ja, de griepgolf was toch over :-D Beterschap !!

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...