Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

:: bemoeienissen
Morpurgo.nl op 30 Maart 2005 - 19:27  §

Bedankt mannen, nu kijken of we het een beetje terug de markt in kunnen brengen bij de echte loggers ;-)

WeBløg van Marion en Arno op 30 Maart 2005 - 21:46  §

Trackback
Morpurgo.nl wil graag weten of de trackback werkt op zijn weblog, Xoox heeft het al uitgetest... en inderdaad het werkt ! Best cool een trackback :)

Lees deze trackback verder op WeBløg van Marion en Arno

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...