Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 01-04-2005 13:25:02

Uitslag Intro-Quizz

We hebben de mailbox gesloten voor inzendingen voor de Intro-Quizz van maart. Op de Quizz pagina kun je continu volgen hoe goed/slecht je het hebt gedaan. De top 5 zal dan waarschijnlijk ook geen verassing meer zijn: dit is de top 5 van maart:


We feliciteren (wederom) Johan Janssen, hij is de enige met alle fragmenten goed. De bottleneck was toch wel fragment 9, slechts 4 van de 22 inzenders wisten deze goed te raden. Van harte allemaal!

Het is schitterend weer buiten en ik heb, net zoals André Hazes ooit had, de zomer in mijn bol. Vandaar dat de quizz ook in het teken van de zomer staat. Mocht je het zomerse gevoel nog niet door het weer hebben gekregen dan krijg je het wel van de fragmenten uit de Quizz. :)

Wederom veel succes en ik hoop dat iedereen weer massal meedoet!
:: bemoeienissen
tante neel op 02 April 2005 - 18:05  §

9 was een van de eerste die ik WEL wist ik vond 13 "hopeloos"...dat ik die niet herkend heb :|

René op 02 April 2005 - 20:06  §

Maar eh, je hebt niet meegedaan....?!? How come????

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...