Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 03-02-2004 22:19:37

Het zou toch niet...

© xoox.nlNee, ik lees het toch goed? Het is hem toch niet? Het zou wél kunnen, nu hij het blogvirus mogelijk onder de leden heeft. Misschien zijn surf-alias? Of gewoon iemand die zo heet...
:: bemoeienissen
Eljo blogt? @ the blogspot op 04 Februari 2004 - 23:08  §

Het zou kunnen maar als hij logs gaat lezen wie gaat dan nog werken bij de SP?

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...