Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Muziek 06-02-2004 14:41:20

D-men Rapt ver weg

D-menDe Diemense rapformatie D-men gaat maandag 9 februari voor tien dagen naar Honduras om daar muziek te maken met kin- deren die deel uitmaken van straatbendes. Eerder al trok de Zwolse band Opgezwolle naar het buitenland om daar met jongeren muziek te maken. D-Men gaat in Honduras een num- mer schrijven over de cultuur van geweld die het Midden-Ameri- kaanse land in haar greep houdt. Ook nemen ze ter plaatse een videoclip op. Vervolgens wordt het materiaal op de Nederlandse middelbare scholen gebruikt met als doel jongeren actiever te betrekken bij ontwikkelingsproblematiek en de rechten van jongeren. Bron: Spits.
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...