Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 08-02-2004 02:36:34

Bemoeienissen

Gisteren is er iets misgegaan met de comments. Die konden niet geplaatst worden. De oorzaak ligt volledig bij mij :| Ik ben nl bezig met het toevoegen van een veldje aan de comments. Als je het vakje "Stuur me een email als anderen zich met mij bemoeien (geldig e-mail adres verplicht)" aanvinkt krijg je automatisch een e-mail zogauw er iemand na jouw op dit topic reageert. Deze functie werkt echter nog niet en daarom dacht ik gisteren eerst even de originele pagina terug te kunnen zetten zodat niemand er hinder van zou ondervinden. En toen werkte de comments helemaal niet meer :cry:

Daarom even een klein aandachtspuntje: nog niet gebruiken deze functie (ook al staat ie er al wel).
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...