Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Muziek 24-05-2005 16:31:06

Enjoy - Nojoy

Zoals het er nu naar uitziet, blijft dit ons deze keer bespaard:

DJ Doubleyou Bos

Sander Groet van ID&T geeft in de brief de volgende verklaring: "Wij wilden NJOY dit jaar voor de tweede keer neerzetten. Hoewel de kaartverkoop vorig jaar niet goed verliep, zijn we ervan uitgegaan, mede door de goede reacties op de eerste editie, dat het dit jaar beter zou gaan. Helaas hebben we moeten constateren dat de kaartverkoop achterblijft bij de verwachtingen.
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...