Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 31-05-2005 21:49:19

Poll results

Poll results
Uitslag Poll: Ik ben ... en ik draag ....

Poll image

Maarliefst 97 stemmen werden uitgebracht. 67% van de stemmers was man. Daarvan heeft een nip- te meerderheid geen bril of lenzen nodig. De bril lijkt daarna het meest populair. Bij de vrouwen zijn het de lenzen die het meest populair zijn. De bril komt duidelijk op een tweede plaats. Net als bij de mannen, is ook bij de vrouwen slechts een klein groepje in het gelukkige bezit van zowel een bril als contactlenzen. Een kleine meerderheid bij de vrou- wen heeft geen hulpstukken nodig. Iedereen weer bedankt en er is weer een nieuwe poll beschikbaar.
:: bemoeienissen
René op 31 Mei 2005 - 23:02  §

Ja, die ene man met bril en lenzen ben ik dus :-)

Erik op 31 Mei 2005 - 23:26  §

You lucky basterd |-|

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...