Web-Log
20-06-2005 15:41:28
Cassettebandjes
Ik weet niet of jullie het al gezien hebben, maar bij de poll heeft zich eindelijk iemand gemeld die nog met originele cassettebandjes onderweg gaat. Hier zat ik op te wachten! Geweldig!!!

