Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 20-06-2005 15:41:28

Cassettebandjes

Ik weet niet of jullie het al gezien hebben, maar bij de poll heeft zich eindelijk iemand gemeld die nog met originele cassettebandjes onderweg gaat. Hier zat ik op te wachten! Geweldig!!!

:: bemoeienissen
karin op 20 Juni 2005 - 17:31  §

Nou wil ik ook weten wie! :-D

Erik op 20 Juni 2005 - 19:38  §

Wil de échte retro-player drager nú opstaan...?!

MusicFreak op 21 Juni 2005 - 07:34  §

It Wasn't Me hoewel ik wel leuke muzikale-herinneringen heb aan het walkman-tijdperk;-)

René op 21 Juni 2005 - 11:03  §

Je wilt niet weten hoeveel van die cassette-walkmans ik heb versleten. Zonder dat ding had ik mijn krantenwijk, toen ik een jaar of 13 was, niet zo lang volgehouden.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...