Muziek
11-02-2004 16:50:18
Auw
Tijdens een optreden is Christina Aguilera van het podium gevallen. Net te laat ontdekte ze dat ze op het randje stond waarna ze naar beneden viel, half op een beveiligingsbeambte. Deze man bleef, volgens Christina, een beetje grinniken zonder haar te helpen. Op eigen houtje is ze toen weer het podium opgeklommen om met een rood hoofd verder te gaan met de show. Het is te hopen voor de mannelijke fans die daar vooraan stonden dat Christina hetzelfde jurkje aanhad als tijdens de Grammy Awards van afgelopen zondag (zie links), dan was er denk ik ook nog iets te zien deze avond