
Uitslag Poll: Muziek on the move... Ik heb een:

Het is duidelijk, de mp3-spelers zijn populair. De overgrote meerderheid heeft er intussen één, iets minder dan de helft daarvan zelfs mét FM-radio on board. Opvallend is dat er nog steeds personen naast je in de trein kunnen gaan zitten met een walkman. Ik zie ze nooit meer in het wild, die cassettebandjes, maar leuk is het wel om te zien dat ze nog worden gebruikt. De discman verliest duidelijk terrein aan de mp3 spelers en ik ben zeer benieuwd naar de andere gadgets die mensen gebruiken voor muzikaal vermaak onderweg. Iedereen weer bedankt voor het uit- brengen van je stem. Er is weer een nieuwe, belangrijke poll, dus laat je stem weer horen!