De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.
Hoe later het word, hoe beter de optredens...
Madonna was erg goed, Robbie was cool, The Killers TE KORT, en nu The Who... Die klinken wel weer erg lekker!!!
Het begon een paar uur geleden pas echt gaaf te worden. The Who met hun opening was echt heel gaaf. Robbie ook! Ik blijf me afvragen wie die special guest nou zou moeten zijn,. of heb ik die al gemist?? Ik zag net wel een interview met George Michael, dat hij naast Paul McCartney nog iets gaat zingen, maar dat zal de verrassing toch niet zijn??? Ik hoop op Michale Jackson... 
Pink Floyd..he-le-maal te gek. ![]()
Heb het vrijwel de hele dag aangehad, erg gaaf. Met name Coldplay en Robbie Williams waren erg goed. Natuurlijk 1 van de hoogtepunten was de hereniging van Pink Floyd. Het verraste me enigszins dat Roger Waters de eerste 2 nummers niet meezong, toen hij het derde nummer wel meezong begreep ik waarom hij niet eerder mocht> zijn stem was niet veel meer. Ik ben een groot bewonderaar van Roger Waters (solo cd's misschien nog wel beter dan Pink Floyd), maar de ouderdom slaat toe op zijn stem. David Gilmour kan nog wel wat jaartjes mee.