Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Muziek 31-07-2005 12:16:57

Hoesjes Spelletje - 5

We blijven het nog even doen, dus hier is alwéér een hoesjes spelletje, ditmaal een ingezon- den opgave door T-Bone. Hij dacht het ook voor ons leuk te kunnen maken, maar we zijn in- middels tot 4 oplossingen gekomen. De vraag is welke artiesten en met welke nummers zit- ten verscholen in de onderstaande 5 vinyl-singlehoesjes?? Iedereen weer veel succes!!

Hoesje 1Hoesje 2Hoesje 3

Hoesje 4Hoesje 5
:: bemoeienissen
T-Bone op 31 Juli 2005 - 13:08  §

Dan ben ik benieuwd welke de breinbreker is ...

Erik op 31 Juli 2005 - 13:30  §

De nummer 3 :(

René op 31 Juli 2005 - 13:47  §

Volgens mij is ie echt moeilijk... 88|

T-Bone op 31 Juli 2005 - 18:45  §

Gezien de hoeveelheid reacties is ' ie wat te moeilijk .... toch zijn het echt allemaal hits geweest

Erik op 31 Juli 2005 - 19:43  §

Niet te snel opgeven, het is zondag! Morgen zullen René of ik onze oplossing plaatsen, dan mogen de bexooxers die moeilijke laaste oplossen, als we die tenminste dan nog steeds niet weten....

freek bendijk op 01 Augustus 2005 - 00:38  §

wat ik weet:
1: cock robin: worlds apart
2: family stand: ghetto heaven (gokje)
5: space monkey: can't stop running

René op 01 Augustus 2005 - 01:01  §

Dat doe je goed Freek, die 3 heb je helemaal goed. Nu nog kijken of iemand de andere 2 weet.

@T-Bone: nr 1 is (jammer genoeg) niet meer dan een tipje geweest.

T-Bone op 01 Augustus 2005 - 11:16  §

Een hint dan voor nr. 3 = haar grootste hit was een duet met Michael McDonald

Martijn op 01 Augustus 2005 - 12:16  §

Nummer 4 is Black slade - Amigo (Omigo zingen ze eigenlijk) maar nummer 3 doet bij mij ook ff geen belletje rinkelen.

René op 01 Augustus 2005 - 12:56  §

@Martijn: da's in ieder geval de 4e goeie.

Nummer 3 wisten wij ook niet zoals Erik al schreef, maar met de aanwijzing van T-Bone moet je een heel eind kunnen komen.

freek bendijk op 01 Augustus 2005 - 14:00  §

tja, door die aanwijzing zal nummer 3, PATTI LABELLE wel zijn, maar met welk nummer zou ik echt niet weten <img src=:' class="inline-block align-middle" />

T-Bone op 01 Augustus 2005 - 14:51  §

Ben jij nou freakie freek of niet :mrgreen:

Jay op 01 Augustus 2005 - 23:18  §

Release misschien?? Of toch Oh, people?

René op 02 Augustus 2005 - 13:49  §

@Jay: Nee en Nee ;D

wim op 04 Augustus 2005 - 08:35  §

das erg lastig. zit m-people erbij?

Martijn op 04 Augustus 2005 - 08:59  §

Patti Labelle heeft geen hits gehad met George Michael, Aretha Franklin wel. Ik vermoed Aretha Franklin - Jumpin' Jack Flash.

Martijn op 04 Augustus 2005 - 09:01  §

Dat Patti Labelle verhaal haal je overigens uit de popbijbel.

wim op 04 Augustus 2005 - 09:20  §

On my own....

René op 04 Augustus 2005 - 09:42  §

@Martijn: het is ook geen George Michael maar Michael McDonald.

rotjong op 04 Augustus 2005 - 13:40  §

nummer 3 ?
geschreven door Prince:
Yo Mister, Patti Labelle
nummer 4: Aswad ?

René op 04 Augustus 2005 - 14:07  §

Inderdaad rotjong, dat was hem het laatst missende hoesje: Patti Labelle met Yo Mister. Ik geeft toe, het was een hele moeilijke, ik wist hem zelf ook niet.

Nog even voor alle duidelijkheid:

1. Cock Robin - Worlds apart
2. Family Stand - Ghetto heaven
3. Patti Labelle - Yo mister
4. Black Slate - Amigo
5. Space Monkey - can't stop running

Morgen weer een nieuwe opgave.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...