Triple-A-Side (1)

Reeds opgelost door T-Bone en Wes!. Blijkbaar was dit (voor hen) niet moeilijk genoeg.
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Pfoe, dit is een stuk moeilijker... Ik herken alleen de blije negers met getuopeerd haar
Debarge - Rhythm of the Night. En volgens mij is het niet de reguliere single, maar de US Club Mix.
... en na wat doelloos zoekwerk doe ik een gok voor de tweede: Babe - Indian Habits ![]()
Ik herken modern romance - Queen of the rapping scene (nog even zoeken naar de vinyl hier, weet het bijna wel zeker)
Uhm, had ik niet twee uit drie?
ja..... debarge was goed, singeltje ligt hier voor mijn neus, het is overigens gewoon de nederlandse release
Té makkelijk dus eigenlijk... Helemaal goed. Beiden de eer. Dit waren ze:



Ik ben bezig met een ' oh waren dat dan geen hits' special ... overbekende liedjes die nooit een hit zijn geweest. Het is ff langer zoeken, maar wel leuk lijkt me.