Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Muziek 07-08-2005 15:16:23

Triple-A-Side (1)

Om een variant te hebben op ons Hoesjes Spelletje introduceer ik de Triple-A-Side quizz. Om te beginnen heb ik drie hoesjes verknipt. De vraag is nu welke artiesten met de titel van de A-kant van de vinyl-single zijn hier gebruikt? Geen idee of dit erg moeilijk is, anders knippen we er 6 door elkaar!! Succes.

Triple-A-Side Quizz 1

Reeds opgelost door T-Bone en Wes!. Blijkbaar was dit (voor hen) niet moeilijk genoeg.
:: bemoeienissen
Wes! op 07 Augustus 2005 - 15:51  §

Pfoe, dit is een stuk moeilijker... Ik herken alleen de blije negers met getuopeerd haar :-D
Debarge - Rhythm of the Night. En volgens mij is het niet de reguliere single, maar de US Club Mix.

Wes! op 07 Augustus 2005 - 16:11  §

... en na wat doelloos zoekwerk doe ik een gok voor de tweede: Babe - Indian Habits :roll:

Erik op 07 Augustus 2005 - 16:32  §

Ga zo door !!

T-Bone op 07 Augustus 2005 - 16:47  §

Ik herken modern romance - Queen of the rapping scene (nog even zoeken naar de vinyl hier, weet het bijna wel zeker)

T-Bone op 07 Augustus 2005 - 16:50  §

't is 'em .... ik had 2 uit drie ....

Wes! op 07 Augustus 2005 - 16:56  §

Uhm, had ik niet twee uit drie?

T-Bone op 07 Augustus 2005 - 16:57  §

ja..... debarge was goed, singeltje ligt hier voor mijn neus, het is overigens gewoon de nederlandse release

Erik op 07 Augustus 2005 - 17:04  §

Té makkelijk dus eigenlijk... Helemaal goed. Beiden de eer. Dit waren ze:

Modern Romance - Queen of the rapping sceneBabe - Indian HabitsDeBarge - Rhythm of the night

T-Bone op 07 Augustus 2005 - 17:44  §

Ik ben bezig met een ' oh waren dat dan geen hits' special ... overbekende liedjes die nooit een hit zijn geweest. Het is ff langer zoeken, maar wel leuk lijkt me.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...