Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Muziek 07-08-2005 19:18:33

Track Tracing

Las VegasAl lange tijd ben ik op zoek naar een nummer waarvan ik noch de titel, noch de artiest weet. Ik hoorde het een keer laat, op de radio. Een nummer over Las Vegas in de stijl van Sinatra of Bublé. In de tekst zit ergens zoiets als "roll the dice, ..... twice..." Zeker weten doe ik het niet maar het was mogelijk ook de begintune van het serie The Casino. Ik weet het, een beetje vaag is het wel, maar misschien kan iemand mij op weg helpen. Hopelijk valt deze track te traceren. Suggesties zijn mij dus zeer welkom!

Update: Tanja heeft het nummer gevonden: Matt Dusk - Two shots of happy, one shot of sad.
:: bemoeienissen
Jenne op 07 Augustus 2005 - 21:05  §

Loveless Patty - ships ??

[www.theworldjournal.com]

Bung Phê op 07 Augustus 2005 - 21:30  §

Anders misschien Journey met Lady Luck: [www.lyricsdownload.com]

rotjong op 07 Augustus 2005 - 22:01  §

First used in heist hit Ocean's 11, Elvis Presley's "A Little Less Conversation" (JXL remix) is the Las Vegas theme song. On the DVD set, however, it's replaced by "Let It Ride" on all episodes except the pilot. the song is called Let It Ride by Sandra Nordstrom and it goes something like" boy you re feeling lucky tonight just roll the dice let it let it ride let it ride .. dus google op Let It Ride en Sandra Nordstrom

René op 07 Augustus 2005 - 22:18  §

Vince Gill - You better think twice misschien?

Erik op 07 Augustus 2005 - 22:29  §

Ik geef Vince Gill de meeste kans. Even binnehalen via KaZaA :P

Erik op 07 Augustus 2005 - 22:42  §

Nou, die Gill is leuk voor avondje linedance, maar het is hem zeker niet. Nee, het is muziek door een groot orkest, met blazers enzo. Beetje jazz, swingend... En het was een man, de zanger.

René op 07 Augustus 2005 - 22:56  §

Ik had ook alleen maar even gegoogled, ik kende het hele nummer niet een ook jouw aanwijzingen zeggen me verder weinig, helaas....

tante neel op 08 Augustus 2005 - 07:52  §

Ik ben ook even gaan google-en op de beperkte omschrijving. ik kwam uit bij atlanta rhythm section - do it or die

fragmentje: [mfile.akamai.com]

rotjong op 08 Augustus 2005 - 09:47  §

My name is Charlie Clouser, and I compose the score for "Las Vegas".

Believe it or not, that end credit music used overseas is a track that I did. It's called "Let it Ride", and the singer is a girl named Sandra Nordstrom. Every now and again, I use an instrumental version as a cue in the show. I don't think it's been released anywhere, but if they do a Soundtrack CD or something it may turn up there.
Link naar een rip van de DVD:
[www.xs4all.nl]

Erik op 08 Augustus 2005 - 10:00  §

Ik kan de linkjes nu even niet checken. Maar het klinkt allemaal niet naar een oplossing. Het is volgens mij ook gewoon een man (met een naam, dus geen band of groep) als uitvoerende artiest...

Erik op 08 Augustus 2005 - 10:02  §

Kan iemand meer vinden van die serie "The Casino" ?? Mogelijk komen we daardoor achter de titelsong.

tanja op 08 Augustus 2005 - 13:10  §

Ik denk dat we met Matt Dusk een heel eind gaan komen. Ik zoek nog even door, ik ben er bijna....

tanja op 08 Augustus 2005 - 13:54  §

Two shots of happy, one shot of sad. En dan in een flinke re-mix voor de serie. Deze Matt Dusk (met eigen site) heeft zelf ook nog meegedaan in de serie, als optredend artiest.

Erik op 08 Augustus 2005 - 19:28  §

Dat issem!!! Helemaal top! Nu nog de original version vinden

rene op 22 Augustus 2005 - 19:33  §

Grappig. Ben ook enorme met het nummer bezig geweest nadat ik het een keer op Arrow radio langs had horen komen.
Het orgineel is van U2 die het hebben opgenomen voor een tribute cd voor Frank Sinatra.
Daarna heeft Nancy Sinatra het ook nog opgenomen. Die Matt Dusk heeft er dan ook nog een versie van gemaakt, maar klinkt toch niet echt als de bigband versie die ik toen op Arrow heb gehoord. Het schijnt nu vaker op de radio te zijn. Binnenkort wellicht een hit???

René op 04 Januari 2007 - 12:39  §

Apart, ik heb het nummer nu ook op mijn HD staan omdat het vorig jaar binnenkwam in de top 2000 op nummer 697, ik had er nog nooit van gehoord (althans dat dacht ik) totdat ik deze posting weer zag. Het schijnt dat Frits Spits zich er nogal voor heeft ingezet om er een hit van te maken (niet gelukt dus).

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...