Hoesjes Spelletje - 10

Update 16:40: Om de laatste ook te raden nu de kleurenversie in beeld gezet.
Intussen is de oplossing door Wes! en T-Bone gegeven!
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Rapperts met Adidas = Run DMC - Walk this way?
Moeilijk hoor !
Mijn bijdrage is dit keer beperkt....
1. Nat Augustin - Ego
2. Splitsing - Wind en zeilen
3. Run DMC - Walk this way
En dat zonnige schilderij moet ik hier ook ergens hebben .... maar het komt niet door...
Volgens mij zijn die drie goed T-Bone
@ T-Bone: Dat zijn er 4 van de 5 die je alweer hebt weten te raden. De laatste is inderdaad wat lastiger, zeker in zwart/wit.
Als ik de afbeelding moet veranderen in kleur, of een goed zw/wit beeld dan hoor ik het wel!
Het heeft wel een hoog 1986/1987 gehalte dit keer ![]()
Volgens mij zijn we nu compleet, alle 5 zijn geraden, vooral door T-Bone
De volgende keer mag het negatief-effect voor mij weggelaten worden, ik kan er werkelijk niets in herkennen.
Zullen we nog een niet-verknipte, niet-negatieve kleurenquiz doen, dus alleen de titels gewiped?
Ik tel er nog maar 4:
1. Nat Augustin - Ego
2. Splitsing - Wind en zeilen
3. Run DMC - Walk this way
4. Eric Clapton - Forever man
We zijn er dus nog niet. Ik zal hieronder de normale versie plaatsen.

Ah, de laatste is de Novo Band met Let's go Dancing. Dat is die fijne langbenige dame die het wiel verwisselt van de klassieke Mercedes. Leuke plaat trouwens.
Ik moet heeeel diep graven (heb de single in ieder geval niet zelf) - Novo Band - Let's go dancin'?
Tegelijk! Dan moet het wel goed zijn!
* hi five voor wes en mij *
Als je geen software hebt om de negatief-weergave weer om te buigen naar positief, dan is er geen beginnen aan. Mijn tip: laat die truc wat mij betreft maar weg de volgende keer.
* Hi-five T-Bone
*