Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Muziek 12-08-2005 11:33:00

Hoesjes Spelletje - 10

Zoals afgesproken vind je vanaf nu iedere vrijdag en maandag een opgave van ons Hoesjes Spelletje. Ditmaal nummer 10: Een mozaiek dat is opgebouwd uit vijf hoesjes van vinylsingle- tjes. Om het wat lastiger te maken beginnen we met een zw/w versie, negatief die is geroteerd en gespiegeld. De vraag luidt: Wie zijn de vijf uitvoerende artiesten en welk nummer stond op de A-kant van de singles?? Iedereen veel plezier & succes bij het vinden van de oplossing.

Hoesjes Spelletje 10

Update 16:40: Om de laatste ook te raden nu de kleurenversie in beeld gezet.

Intussen is de oplossing door Wes! en T-Bone gegeven!
:: bemoeienissen
Erik op 12 Augustus 2005 - 13:00  §

Zo zijn we vandaag begonnen:

Hoesjes Spelletje 10

Wes! op 12 Augustus 2005 - 13:13  §

Rapperts met Adidas = Run DMC - Walk this way?

Erik op 12 Augustus 2005 - 13:26  §

Goed gezien Wes! dat is 1 ;D

Admin op 12 Augustus 2005 - 13:28  §

Moeilijk hoor !

T-Bone op 12 Augustus 2005 - 13:55  §

Mijn bijdrage is dit keer beperkt....

1. Nat Augustin - Ego
2. Splitsing - Wind en zeilen
3. Run DMC - Walk this way

En dat zonnige schilderij moet ik hier ook ergens hebben .... maar het komt niet door...

Eddo op 12 Augustus 2005 - 13:58  §

Volgens mij zijn die drie goed T-Bone

T-Bone op 12 Augustus 2005 - 14:04  §

Is het schilderij Eric Clapton - Forever man?

Erik op 12 Augustus 2005 - 14:12  §

@ T-Bone: Dat zijn er 4 van de 5 die je alweer hebt weten te raden. De laatste is inderdaad wat lastiger, zeker in zwart/wit.

Erik op 12 Augustus 2005 - 14:22  §

Als ik de afbeelding moet veranderen in kleur, of een goed zw/wit beeld dan hoor ik het wel!

Wes! op 12 Augustus 2005 - 16:19  §

Het heeft wel een hoog 1986/1987 gehalte dit keer :razz:

Wes! op 12 Augustus 2005 - 16:23  §

Volgens mij zijn we nu compleet, alle 5 zijn geraden, vooral door T-Bone :-D

De volgende keer mag het negatief-effect voor mij weggelaten worden, ik kan er werkelijk niets in herkennen.

Zullen we nog een niet-verknipte, niet-negatieve kleurenquiz doen, dus alleen de titels gewiped?

Erik op 12 Augustus 2005 - 16:27  §

Ik tel er nog maar 4:

1. Nat Augustin - Ego
2. Splitsing - Wind en zeilen
3. Run DMC - Walk this way
4. Eric Clapton - Forever man

We zijn er dus nog niet. Ik zal hieronder de normale versie plaatsen.

Wes! op 12 Augustus 2005 - 17:00  §

Ah, de laatste is de Novo Band met Let's go Dancing. Dat is die fijne langbenige dame die het wiel verwisselt van de klassieke Mercedes. Leuke plaat trouwens.

T-Bone op 12 Augustus 2005 - 17:01  §

Ik moet heeeel diep graven (heb de single in ieder geval niet zelf) - Novo Band - Let's go dancin'?

T-Bone op 12 Augustus 2005 - 17:02  §

Tegelijk! Dan moet het wel goed zijn!

* hi five voor wes en mij *

Wes! op 12 Augustus 2005 - 17:14  §

Als je geen software hebt om de negatief-weergave weer om te buigen naar positief, dan is er geen beginnen aan. Mijn tip: laat die truc wat mij betreft maar weg de volgende keer.

* Hi-five T-Bone 8-) *

René op 12 Augustus 2005 - 17:36  §

Ook Ron heeft weer een opgave.

T-Bone op 12 Augustus 2005 - 17:47  §

Daar bak ik nou weer nix van ....

Erik op 12 Augustus 2005 - 19:31  §

Sorry voor de late reactie, maar Wes! en T-Bone gefeliciteerd!!

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...