Ra, ra ....

Update: opgelost door Martijn !!
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Het erge is dat het op het puntje van de tong ligt. Zo'n typisch jaren-80 nummer... Toch? ![]()
Ik ben terug van vakantie , maar kan er weinig soep van koken ...
We geven het vandaag nog, anders zal deze opgave de eerste zijn die niet wordt opgelost. Vanavond volgt dan de oplossing. Maandag natuurlijk weer een nieuwe kans!
Sorry T-Bone, ik plaats het betreffende hoesje vannacht opnieuw in iets groter formaat en met de titels van de artiest en het nummer gescrambled op de plaats waar ze horen. Misschien wordt dan plotseling duidelijk wie we zoeken. Overigens is Wes! nog steeds verantwoordelijk voor deze toestand... 