Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Muziek 26-08-2005 12:00:00

Hoesjes Spelletje - 14

Het is weer vrijdag, tijd voor het Hoesjes Spelletje aflevering 14. Als de oplossing vandaag niet té snel wordt gevonden, kan René nog meedoen als hij vanmiddag terug is van zijn vakantie. Zoals iedere keer zoeken we naar de uitvoerende artiest en de titel van de A-kant van de vinyl singles die in de onderstaande hoesjes thuishoren. Iedereen weer veel plezier & succes!!

hoesje 1hoesje 2hoesje 3
hoesje 4hoesje 5

Update: T-Bone wist ze alle 5 ! Gefeliciteerd (dan maar weer).
:: bemoeienissen
T-Bone op 26 Augustus 2005 - 12:09  §

Erik ... suggesties in je mail! (wil geen partypooper zijn)

Erik op 26 Augustus 2005 - 12:28  §

De felicitaties zijn voor jou... Nu afwachten of er meer de oplossing weten.

Martijn op 26 Augustus 2005 - 12:38  §

Ken je mailadres niet, dan maar spoiler.

1= David Bowie - This is not America
2= Jellybean - The real thing
3= Lime - Your love
4= Black slade - Amigo
5= Robbie Robertson - Somewhere down the crazy river

Erik op 26 Augustus 2005 - 13:28  §

Hey Martijn, goede poging: 4 van de 5 zijn juist!

Wes! op 26 Augustus 2005 - 15:06  §

De vraag is alleen: welke 4?
Gokje: 3 moet zijn: Lime - Babe were gonna love tonight? <img src=??:' class="inline-block align-middle" />

T-Bone op 26 Augustus 2005 - 15:21  §

4 is fout

maarten op 26 Augustus 2005 - 15:42  §

4= go deh yaka van Monyaka! Klaar!

Erik op 26 Augustus 2005 - 16:25  §

Sorry, ik was even onderweg. Maar Maarten heeft de goede aanvulling gegeven. Helaas voor hem heeft T-Bone reeds om 12:08 uur de juiste oplossing al gegeven. Het bewijs daarvoor is deze mail. Maandag zal René om 12:00 uur weer een nieuwe opgave plaatsen en ik zal mij buigen over die van volgende week vrijdag. Ik zal proberen om de uitdaging weer wat groter te maken!! :-D

Hieronder nog even de originele hoejes:


T-Bone op 26 Augustus 2005 - 18:10  §

@Erik; ter compensatie zal ik snel weer een opgave sturen. Kunnen jullie allen weer meedoen!

Martijn op 28 Augustus 2005 - 03:32  §

Ik heb een heel ander hoesje van Monyaka. Beetje blauw-achtig. Na mijn verhuizing maar eens een foto maken en plaatsen als dat kan.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...