Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

:: bemoeienissen
Ron op 16 September 2005 - 18:18  §

Om te beginnen:
4. Boston - Amanda [1986]
5. is William Pitt - City lights [1987]

T-Bone op 16 September 2005 - 18:37  §

* knip *

In de mail!

Erik op 16 September 2005 - 18:41  §

@Ron: Die zijn alvast goed!

Erik op 16 September 2005 - 19:12  §

@T-Bone: ik kan nu ff geen mail checken, ben benieuwd!

wim op 16 September 2005 - 21:12  §

3 chaplin band - il vieliero

Erik op 16 September 2005 - 21:40  §

Helaas Wim, maar half goed <img src=??:' class="inline-block align-middle" />

Jay op 16 September 2005 - 21:52  §

2 Stacy Lattisaw - Jump to the beat???

Jay op 16 September 2005 - 21:54  §

3 The Chaplin Band - Gold???

Erik op 16 September 2005 - 21:54  §

Nope... :-|

Erik op 16 September 2005 - 21:55  §

Chaplin Band met Gold is wel goed !

T-Bone op 17 September 2005 - 07:41  §

1. Jimmy Nail - Love don't live here anymore
2. Freddie James - Get up and boogie

Erik op 17 September 2005 - 08:39  §

We zijn compleet met die laatste twee van T-Bone! Gefeliciteerd!

Hieronder nog even de originele hoesjes:


wim op 17 September 2005 - 10:59  §

pfffff...hersenkrakers...

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...