Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Muziek 23-09-2005 18:00:00

Hoesjes Spelletje - 22

Okee mensen, daar gaan we weer. Ons Hoesjes Spelletje, aflevering 22 alweer! (tot hoever zullen we gaan?) Het is als iedere keer de bedoeling dat we de naam van de uitvoerende artiest, en de titel van de A-kant van de vinylsingle zoeken, die in de onderstaande hoesjes thuishoren. Iedereen weer veel succes!




Update: opgelost door het trio: Freek, T-Bone & Wes!
:: bemoeienissen
freek bendijk op 23 September 2005 - 18:03  §

1. wham: freedom (gokje)
2. nits: adieu sweet bahnhof
3. cherry: vang me
4. ???
5. beautiful south: song for whoever

Erik op 23 September 2005 - 18:52  §

Drie zijn er helemaal goed, één slechts voor de helft... Goed begin!

T-Bone op 23 September 2005 - 19:16  §

1. Wham - I'm your man
4. Ian Dury - Spasticus Autisticus?

Erik op 23 September 2005 - 19:58  §

Nummers 1 2 3 & 5 zijn geraden. T-Bone zit in de buurt met nummer 4!!

T-Bone op 23 September 2005 - 20:12  §

Dan is het ' hit me with your rhythmstick'

Erik op 23 September 2005 - 20:16  §

Nee helaas... die andere...

Wes! op 23 September 2005 - 21:24  §

Sex & Drugs & Rock n Roll dan maar?

Erik op 23 September 2005 - 22:00  §

Even het hitdossier erbij halen lijkt me. Deze is het ook niet!

T-Bone op 23 September 2005 - 23:29  §

Reasons to be cheerful ... part 3 dan?

Wes! op 23 September 2005 - 23:53  §

T-Bone, ik zeg: dat is 'm 8-)

Erik op 24 September 2005 - 08:21  §

Na de voorzet door Freek en met aanvullingen door de combinatie T-Bone/Wes! werd de oplossing compleet gemaakt! Aan jullie de eer :-D

Hier nog even de originele hoesjes:


Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...