Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

:: bemoeienissen
René op 28 September 2005 - 13:33  §

Mijn idee :)

Wes! op 28 September 2005 - 13:39  §

Ik denk persoonlijk dat we nog wel ff door kunnen gaan! Vind het nog steeds hartstikke leuk, en wil af en toe ook wel hoesjes uitzoeken en doormailen (T-Bone vast ook wel), zodat de XOOX-makers er wat minder tijd aan kwijt zijn :idea:

Erik op 28 September 2005 - 13:43  §

Tsja... <img src=:' class="inline-block align-middle" />

freek bendijk op 28 September 2005 - 18:54  §

als het aan mij ligt gaat deze quiz nog een tijdje door, oke toegegeven, het zijn wel altijd dezelfde namen die er staan als winnaar

Erik op 28 September 2005 - 19:12  §

<img src=??:' class="inline-block align-middle" /> PEINS... :-|

T-Bone op 28 September 2005 - 19:25  §

Ik snap de overwegingen ..... maar is de frequentie niet ook wat hoog? Een keer per week maakt het ook wat minder routineus en wat exclusiever. Dat geeft ook wat ruimte voor meer photoshopwerk zoals Erik ons heeft voorgeschoteld, en die ik persoonlijk erg leuk vind.

wim op 29 September 2005 - 11:32  §

misschien moet er net als met de intro-quiz een aantal dagen bedenktijd gegeven worden. dat geeft meer rust voor deze en gene. het is op deze manier (blijkbaar) voor niemand bij te houden.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...